Dlaczego warto zainwestować w treningi z trenerem personalnym?

Każdy z nas marzy o nienaganne figurze, wyrzeźbionych mięśniach oraz pięknej prezencji. Samodzielnie jednak trudno jest osiągnąć swój cel. Najczęściej brakuje nam motywacji. Co jak co, ale najczęściej motywacja opada po kilku dniach i cały zapał na nic. Jednak marzenia o wymarzonej sylwetce pozostają. Co zrobić, aby marzenia zmieniły się w rzeczywistość?

Odpowiedni plan

Osoby pragnące zmienić swoje życie o 360 stopni powinny wszystko dokładnie sobie zaplanować. Najważniejsza w osiągnięciu wymarzonego celu jest dieta. Nie znając się na dietetyce oraz zasadach zdrowego odżywiania nie jesteśmy w stanie ułożyć sobie odpowiedniej diety, która przynosiła oczekiwane rezultaty. Warto zatem zwrócić się o pomoc do profesjonalisty. Mamy tutaj na myśli odpowiedniego dietetyka. Zadaniem dietetyka jest wykonanie odpowiednich badań, opisanie celu do, którego dążymy oraz przypisanie odpowiedniej diety. Wszystkim dietom w typie 1200 kalorii i tym podobnym mówimy stanowcze nie. Są to diety niezdrowe, które pomimo przynoszenia spektakularnych efektów doprowadzają szybko do efektu jojo. W odchudzaniu nie ma nic gorszego od tego właśnie efektu. Najzdrowsze odchudzanie to kilogram tygodniowo w dół. Większa liczba kilogramów zrzucanych każdego tygodnia może doprowadzić do efektu odwrotnego. Musimy mieć świadomość, że każdy zrzucony kilogram to motywacja do dalszego działania. Jednak poza zmianą nawyków żywieniowych powinniśmy także zadbać o swoją sprawność fizyczną.

Niezmiernie ważna aktywność fizyczna

Bardzo ważnym elementem w odchudzaniu jest także aktywność fizyczna. Każda osoba, która odchudza się powinna także zadbać o sprawność fizyczną. Nikogo nie powinno się zmuszać do uprawiania konkretnego sportu, który nie sprawia danej osobie przyjemności. Każdy z nas powinien uprawiać taki rodzaj aktywności, który poza spalonymi kaloriami także będzie nas radował. Dla jednych osób są to przejażdżki rowerowe, a dla innych jazda na rolkach. Ktoś jeszcze inny wybierze bieganie. Jednak, aby móc wyrzeźbić swoją sylwetkę potrzebne są zarówno w naszym tygodniowym spisie zajęć zarówno zajęcia cardio (właśnie jak powyższe biegi czy też jazda na rowerze), ale do tego dołączyć także należy treningi siłowe. Oczywiście treningi siłowe jesteśmy w stanie wykonać w domu, ale jednak bardziej poleca się trening na profesjonalnym sprzęcie na siłowni. Jednak okazuje się, że sam sprzęt się nie liczy. Dużą wartością są treningi z doświadczonym trenerem personalnym. Samodzielnie nie mając pojęcia o tym jak wykonywać ćwiczenia na poszczególnych maszynach nie dość, że nie uzyskamy dobrych efektów to jeszcze możemy sobie zrobić krzywdę i nabawić się kontuzji. Trener personalny nie tylko pokaże nam jak ćwiczyć na każdej maszynie, a do tego zapisze plan ćwiczeń. Plan treningów jest bardzo ważny. Wiele osób przesadza i zaczynając ćwiczyć trenują nawet pięć czy też sześć razy w tygodniu. Mogłoby się wydawać, że nie ma w tym nic złego, ale jednak organizm i mięśnie muszą mieć czas na regenerację. Odpowiednie częstotliwość treningów to między 3 a 4 razy w tygodniu. Trening nie powinien trwać krócej, a niżeli pół godziny. Dopiero po okresie trzydziestu minut mięśnie są rozgrzane.

Po czym rozpoznać dobrego trenera personalnego?

Każda osoba, która rozważa treningi pod okiem trenera personalnego powinna wiedzieć na co zwrócić uwagę przy jego wyborze? Na pewno należy podejść do tematu rozważnie, ponieważ treningi z trenerem personalnym https://studioterapia.pl/trener-personalny-warszawa/ nie są wcale tanie. Raczej jest to kosztowna przyjemność. Każdy dobry i doświadczony trener personalny prowadzi własnego bloga internetowego, profil na Facebooku czy też stronę internetową. W związku z tym powinniśmy w pierwszej kolejności sprawdzić opinie podopiecznym o wybranym trenerze. Od razu zauważymy czy większość opinii jest pozytywnych czy jednak królują opinie negatywne. Za trenera z negatywnymi opiniami raczej podziękujemy. Jednak największym wyznacznikiem w przypadku pracy trenera personalnego są metamorfozy jego podopieczny. Każdy trener personalny chwali się dużymi metamorfozami. Gdy widzimy dziewczynę, która schudła 30 kilogramów, to zazdrościmy i jednocześnie chcemy osiągnąć podobne rezultaty. Skoro osób z takimi doświadczeniami jest sporo u danego trenera to znaczy, że jego plany treningowe naprawdę działają. U danego trenera personalnego również możemy wykupić rozpisanie diety. To od nas zależy czy chcemy być całościowo prowadzeni przez trenera personalnego lub też na dietę jednak zdecydować się u dietetyka. Wybór oczywiście należy do nas.

Gdzie znaleźć dobrego trenera?

Dobrego trenera personalnego https://studioterapia.pl/treningi-personalne-warszawa/powrot-do-formy-po-ciazy-i-treningi-dla-mam/ najlepiej szukać wśród znajomych i ich poleceń. Gdy nasi znajomi nie mogą nikogo polecić to warto zrobić research w sieci. W sieci reklamuje się mnóstwo trenerów personalnych, którzy są w stanie pomóc nam w osiągnięciu zamierzonego efektu. Z trenerem możemy współpracować online czy też bezpośrednio wykonując wspólnie treningi na pobliskiej siłowni. Oczywiście druga opcja przynosi dużo lepsze efekty i dodatkowo nas motywuje.